• 720 comments

    • 2.3K 38
    • Apachej 16d
      1.4K 9
    • Every like this comment gets is a day I wont "wack it", please guys I need this
      10
    • "girls kissing"
      9 1
    • Don't remember how old I was when I first searched it but I loved boobs, I was pretty weirded out by pussy tho lol took me a year or two to come around
      9 1
    • Like this if you started out as a curious kid but now have a crack like dependency on porn
      9 1
    • My first search was "Boobies with no bras" and "Girls pajinas" when I was 6, my parents have pictures and still give me shit for it to this day lmao
      8
    • Lmao 12? I was like 7
      B7Audi 15d
      7
    • -Your connection to PUBERTY, CHRONIC MASTURBATING, CUM SOCKS, DESPERATE ATTEMPTS FOR A GIRLFRIEND has started!
      MDubz 16d
      7
    • For you are forgiven
      7
    • Since I am anonymous, I will say when I was younger (11) I was getting into watching naked ladies but I was tired of 18 year olds so I started looking for girls my age online, I'm probably on a watchlist now
      7 2
    • i looked up girl penis
      6
    • Ah I remember my first google search. It was something like ‘girls kissing’ and I thought I was about to get fucking murdered by the FBI cause I thought it was considered p.o.r. n. and I was underage
      Tuesday 16d
      6
    • NO! STOP! You have to be 18+ years old to view porn! O SHIT HE HAS AIR PODS IN HE CAN’T HEAR US OH GOD OH FUCK
      6
    • I used to look up “cool cars” because 70% of the time there’d be a hot chick with a bikini posing with the car and all my parents would see on the search history was me looking at cool cars
      _Sypher 16d
      6 2
    • Im 14 and still haven't
      5 8
    • My first time was when I tried downloading a music video off line wire and it was two bitches getting fucked by this dude with an 11 inch penis.
      5
    • My second search was woman with bra off
      TAVA_ 15d
      5 1
    • That's...literally...what I did
      5
    • I searched naked ladies
      5 1
    • I looked up porn on my PSP
      5 4
    • I wish i could stop watching porn, normally when i have a gf i dont, but its ben so long, i beat me meat every night to jynx maze and im not proud.
      5 1
    • Yeah, the older you get, the more specific your searches become. Back when I was younger, just a picture of tits or a strip tease video would suffice.
      5 1
    • I didn't really know how to phrase it somehow, it always came out like "girls with no bra on" or something like that
      5
    • I started looking at pornhub when i was like 9. Didnt even masturbate i just looked
      5
    • Yall laugh but those of us with a porn addiction die a little inside
      5 2
    • Oh man it’s all been downhill from there I won’t lie. I think I have an addiction but I’m too lazy to address it/fix it and I really like that dopamine
      Micycle 16d
      5
    • My friend in 7th grade used to draw naked chicks and I would take pics of them with my flip phone n go jack off at home..its the best I had lol
      5 2
    • Typed "vagina" then typed "Virginia" to make my parents think 'vagina' was only me misspelling a state in case they ever checked my history
      5 1
    • I mean i was in 3rd grade but i fucking swear we all have the same childhood
      TJH1 16d
      5 1
    • That's exactly what I did. Then I started getting jiggy with it and started adding adjectives like Japanese and black and white and Brazilian. My iPod 4g was getting lots of attention
      5
    • I remember the first time I came there was so fuckin much I thought something was wrong with me because I thought it squirted out and was white but it just flooded out and was clear
      5
    • Joke's on you, I was 9 and I looked up flaginea because I had no idea how to spell vagina after hearing it at school
      5
    • When youre a naked woman and you search up "12 years old" on google
      4
    • I searched it on the Wii for some reason
      TDogB 15d
      4
    • Since this is gonna get lost in the comments... I just wanna confess I wanna fuck all of you in the mouth and I love each and every one of ya'll... There is no rule or exceptions to my love making!
      5 3
    • NOTATF 16d
      4
    • Porn will never be as good as the very first time
      FleedX 16d
      4
    • Do pornstars still feel anything or is it pretty much like throwing a hot dog down a hallway?
      4 4
    • I feel personally attacked
      4
    • I did it at 6. Our computer was in the living room. I wonder if I knew to clear browsing history or not
      4
    • Naked girls*
      4
    • Bruh I was like 5 when I did that
      4 3
    • i was in kindergarten, didn’t know what i was doing but my inchworm still got the juice
      4
    • I googled porn when I was 11 cuz I read it in a book but didn’t know what the word meant. Needless to say 11 year old me stopped reading and was quite interested.
      4
    • My when I searched up “naked women” and didn’t get a boner
      ccccx 14d
      3
    • That's the day my dad took the family computer out of my bedroom.
      3
    • When you type naked girl glitch into the happy wheels search bar
      3
    • More like when you typed "2 girls 1 cup"
      3
    • Mine was "naked boobs"
      Gween 15d
      3
    • Damn so relatable it hurts
      3
    • First thing I typed was porn hub
      3
    • Don’t remember what age I looked it up, but I remember I used a really cheap cell phone (not a smart phone, so it took literally a minute or two to load a picture) and I saw a vagina for the first time and was like, what is that?? What is wrong with this girl? xD
      EbayWhy 16d
      3
    • I had politeness, I searched “Naked Ladies”
      3
    • The first time I saw a naked woman online I was like "whoa where's her dick?" I was pretty young lol
      3
    • When I was that age I would look up “12 year old naked girl” because I wanted to see girls my own age but it would always come up with 50 year old’s mugshots and threaten to call the police on me and I didn’t know why
      3 1
    • actually, i first tried to find porn on youtube because 11 year old me thought that thats how tht worked
      3
    • Yo.... Same
      3
    • I saw it first when i was maybe 7-8, but thing is i was accidentally masturbating then by climbing a pole at the playground and don’t know then, but I was humping it and then orgasmed
      IceBane 16d
      3 2
    • I was watching porn at like 10 and looking at naked woman at like 7
      3
    • I was 9 the first time I discovered porn. I was looking up cheat codes on my DSi for Pokémon Diamond and one of those ads came up that involved some porn shit, my life was never the same
      3
    • The first time I looked up naked women, it was on my kindle fire which ended up freezing right when I looked it up. My parents later asked to borrow it and opened it up to pictures of titties and pussys.
      Kerpapa 16d
      3
    • for me I was tricked into going on xhamster by an old buddy of mine in 4th grade, he told me it was a game site like y8
      3 2
    • I did this when I was 8
      Dre123 16d
      3
    • Oh good thing I looked up "naked man" instead
      4 5
    • "Naked girl" ya mean. Who tf types woman
      3
    • For me it was around when I was 8 years old and started questioning thing that couldn't be answered such as 'why do I exist?', 'where do we go after we die?', 'where did God came fro?', 'how did I became aware that I'm alive?'
      3 3
    • That's not how that works.
      3
    • NiggIer 16d
      3
    • Oh how times have changed. Best part about it was you didn’t get to the weird shit until you started looking porn up like a normal person. Google eases you into it
      3
    • "Sexiest nakes ladies in the world"
      thepig 16d
      3
    • I was like 8 and I literally just googled "naked"
      3 1
    • Yeah and it felt like the back of your neck was pumping
      3
    • As an athiest raised in a Christian household...I can confirm this is true
      3 1
    • I remember when I first looked up boobies
      3
    • Hot girls who are not wearing shirts and also bras and have big boobs pictures
      3 1
    • I deadass thought I would get arrested
      3
    • Yep, on my tablet I just wrote "naked girls" then got too scared as it was loading and closed out lmao
      3 1
    • I typed naked girls
      3
    • I was 5 looking up boobies fam. Watched porn the first time by accident at 6. Shit was wack. Also it was anal 😂
      3
    • deadass but it was on my DSi
      3 1
    • Tiiff 16d
      3
    • I was looking through a playboy magazines when I was 7 or 8 years old, the couple following years I would always go to cable and look at those previews for the xxx channels lmao. But my life ended when I was 11. I bought one of the xxx shows on cable, little did I know it would send my mom an email.
      3 1
    • More like 8 these days
      3
    • N_A_S_A 16d
      3
    • Jesus Christ. I remember being 12 in 2006 and discovering porn legitimately on accident while watching a Pokemon vid
      MrPiss 16d
      3
  • Show more comments

iFunny plug-in will teach your phone to smile

get on the iFunny app to roast them

All content related issues will be solved right here.
After all necessary information is provided, of course:

Complete the form below to notify iFunny of a claim relating to your intellectual property rights and content or some technical inconvenience with the service.
(Positive and productive feedback is appreciated as well).

Your details

Your relationships to the rights holder

Type of claim

Select
Copyright Trademark Nazi-related Offensive Technical difficulties Other
Describe the issue in detail. Please be specific.
Feeling poetic today? Feel free to provide more information
By clicking on "Submit" below, you are certifying the following statements:
  • I state that I have a good faith belief that use of the work(s) in the manner complained of is not authorized by the copyright owner, its agent, or the law.
  • I state that the information in this notification is accurate and, under penalty of perjury, that I am the owner of the exclusive right that is allegedly infringed, or an authorized agent for the owner.
  • I give my permission to pass my contact information to the alleged infringing party.