• 1K comments

    • 1.7K 54
    • Yea but a kangaroo isn’t gonna know how to find people to kill, and then ya gotta compensate the people with guns can kill like tens of kangaroos.
    • WHY????
    • Ohio has close to 12 million people. We are actually the seventh most populated state in the country which is why we are so important in elections.
      2
    • As an ohioan, I can confirm, half our population is armed to the teeth, the other half doesn't vaccinate their children, so really our populations more like 4 million
      camocap 11d
      4 1
    • Ohio? Oh yeah. I’m not scared of much. But Ohio? He scares me.
    • A someone who lives in Ohio I can confirm this. It's very strange here.
      7
    • there has been an odd influx of ohio memes wtf 😂
      2 1
    • Y'all bitches want to blame Ohio how bout people from Florida
      2
    • Bold of you to assume that the aussies won’t help oh wait they don’t excist
    • Atleast we arent on fire every day
      1 1
    • if you pussies are unarmed then most of yall be beat like a 14 year olds meat
      1
    • As an ohioan, I can confirm Ohio is the least interesting nuthouse on the map
    • Cleveland Rocks!
      JBN12 11d
    • I mean 4 days ago was winter now it’s extremely like spring
    • What about fucking Virginia? So many “secrets”
    • I relish the thought of thousands of kangaroos just getting fucking mowed and shot down and exploded by a fucking tank
      A_dick 11d
    • Florida?
    • Guns exist
    • Ohio has like 11.3 million or so according to the 2018 census...
    • This looks like a job for the second amendment
      Drklion 12d
    • FUNNY
      evilbee 12d
    • Thank you. Finny
      evilbee 12d
    • Hey now, lets not go there
    • What is remotely interesting or strange about Ohio. All there is, is corn.
      1
    • *ahem* florida
      3
    • Wv has even less ppl
    • Fuck you
    • I can confirm this
    • Every body retarded i hate it here help me
    • Can def confirm
      1
    • I live in Ohio and I would say yes weird shit happens here not Florida weird but weird
      4 1
    • I mean I’m in Ohio nothing strange happens her. and a gun would probably do the trick
      2
    • Yeah i am strange
      1
    • As an Ohio native, it’s really not strange at all. It’s just really quiet
      DH5656 12d
      2 1
    • But there’s now 11 million ohioans
    • I can confirm this post is true
    • Reverse florida
    • Its because ohio is such a boring place so nobody goes there and its a mythical place
      1 2
    • As an Ohioan I can confirm this
      1
    • Can confirm.
    • When some asshole says gun control is good, show him this
      Whenis 12d
    • Nah the weather here would kill at least half of them
      2 1
    • Considering I live in Ohio not May crazy weird things happen all the time but when they do man is it bad
    • I thought it was Florida
    • I'm from Ohio and that's 300% true, like where else can you find a huge population of drug addicts and the beginning of Mormonism within a state
      1
    • 2 thing: Florida is the strangest place, and I’m offended as a ohioian
      1
    • Can verify. the state itself, not the people in it but the state is bipolar.
    • I live in Ohio. I keep seeing this meme. Plz stop.
      1
    • i’m from ohio and i can confirm it is a very strange place and also that i would fight all 40 million kangaroos do not fret
      1
    • Nah Ohio’s pretty chill😎
    • Ohio is fucking weird. Homeless ppl are anywhere but where u would expect
      D4FT 12d
      1
    • I could beat up 5 kangaroos
    • Ohio is shit. Shit weather. Shit roads. Shit drivers. The only thing thats actually decent about this god damned place is... oh yeah, fucking nothing.
      4
    • I love living in ohio.
      1
    • Anyone else appreciate all of us Ohioans here 😂
      5 1
    • Ohio is for lovers
      1
    • Ohio is lit if you stay up north
      2
    • I live in Ohio and I could take at least 25 kangaroos
      2 3
    • I am number four the book and movie takes place there it’s about aliens
    • Ohio is live, fuck off
      Zegma 12d
      3 3
    • Montana only has like 1 million so we’d each have to fight like 40
    • Nothing happens in Ohio. There’s nothing there. Therefor in a hope to make something happen they attempt to create fantastical situations to hopefully bring more attention to the state and bring something interesting to their lives.
      4 1
    • Yeah we get all 4 seasons in one day
      Yurlos 12d
      3 2
    • Am ohioan an can agree
      1
    • It rained in the morning, was sunny for the middle of the day, and snowed that same night. If kangaroos attacked, it wouldn't surprise anyone here
      1 3
    • Ohio is shitty that's why
      1
    • We could do it
      4
    • It's our weather that is the weird part, you can go through all the kinds of weather in the span of a hour.
      2
    • So is florida
    • I live in Ohio and can confirm
    • I don't think you know how Florida works
    • Your a part of America, just use guns
    • Wb florida
    • Damn right don’t fuck with us unless you have steak
      1
    • Is Ohio north Florida or is Florida south Ohio?
      2
    • It's called having guns, oh wait... by the time the kangaroos did invade Ohio somehow, all of our guns will be stripped away from the liberals... so I guess you're right
      1 1
    • As a resident, I can confirm that Ohio is the closest thing the US has to Canada
      2
    • I live in Dayton,OH, #1 heroin capital of the country. You can thank us for half the shit here.
      1
    • Well Ohio is in top 10 states for wrestling and got some good boxers so should be fine.
      2
    • If they invaded Wyoming, they'd outnumber the population 40M to 0 cause it doesn't exist.
    • They aren’t wrong
    • An AR 15 has 30 rounds in the magazine
      Tobs420 13d
    • For the record Ohio is quite strange this week is in the 20s and by the end if the week it's supposed to be almost 70
    • I live in ohio and i can confirm. Ive seen all four season while working on a roofing job
      2
    • It's really not
      septic 13d
    • It's the curse of the Pauls
      2
    • As an ohioan I can confirm its a weird place
      1
    • North Dakota'ns packing up their rifles an heading to Ohio.
    • I’m from Ohio and approve this weird post
      3 7
    • I knew there was only 8 people who lived in Ohio
    • As a Ohioan, I can confirm this and also Ohio State football is god damn Jesus Christ in this state
    • I live in Ohio. I'm worried were viewed as Florida by everyone else? Having lived here my whole life I dont think its so bad...
      1
    • As ohion I can confirm
      lead166 13d
    • Because all us Ohio people are bored out of our minds
      1
    • Anyone from the 614?
      1 1
  • Show more comments

iFunny plug-in will teach your phone to smile

get on the iFunny app to roast them

All content related issues will be solved right here.
After all necessary information is provided, of course:

Complete the form below to notify iFunny of a claim relating to your intellectual property rights and content or some technical inconvenience with the service.
(Positive and productive feedback is appreciated as well).

Your details

Your relationships to the rights holder

Type of claim

Select
Copyright Trademark Nazi-related Offensive Technical difficulties Other
Describe the issue in detail. Please be specific.
Feeling poetic today? Feel free to provide more information
By clicking on "Submit" below, you are certifying the following statements:
  • I state that I have a good faith belief that use of the work(s) in the manner complained of is not authorized by the copyright owner, its agent, or the law.
  • I state that the information in this notification is accurate and, under penalty of perjury, that I am the owner of the exclusive right that is allegedly infringed, or an authorized agent for the owner.
  • I give my permission to pass my contact information to the alleged infringing party.