AND SO THE LITTLE RABBIT QUICKLY DUCKED INTO A BUSH TO HIDE FROM THE SCARY FARMER AND HIS DOGS.
HEY DAD... WILL THIS STORY HAVE A HAPPY ENDING?
WELL... IF YOU INSIST.
el_Butternut el_Butternut
23 sep 2020
AND SO THE LITTLE RABBIT QUICKLY DUCKED INTO A BUSH TO HIDE FROM THE SCARY FARMER AND HIS DOGS. HEY DAD... WILL THIS STORY HAVE A HAPPY ENDING? WELL... IF YOU INSIST.
Atheists when you send them thoughts and prayers instead of hypothesis and research
DeepWebIntel DeepWebIntel
13 apr
Atheists when you send them thoughts and prayers instead of hypothesis and research
Girls on their friends posts: OMG so pretty I wish I was as beautiful as
Their friend:
kofiifuk kofiifuk
17 dec 2020
Girls on their friends posts: OMG so pretty I wish I was as beautiful as Their friend:
WHEN YOU'VE HAD 3 SHOTS OF TEQUILA AND YOU'VE GOT ONLY ONE THING ON YOUR MIND..
Belvedier0609 Belvedier0609
16 apr
WHEN YOU'VE HAD 3 SHOTS OF TEQUILA AND YOU'VE GOT ONLY ONE THING ON YOUR MIND..
when netflix asks if ur still there and u see your reflection in the screen
fishboy26 fishboy26
30 apr
when netflix asks if ur still there and u see your reflection in the screen
Me: I have to start eating healthier
Me feeling even the slightest amount of stress:
Me: I have to start eating healthier Me feeling even the slightest amount of stress:
"Bruh, wanna see a picture of me in active addiction?"
GE
TravieC TravieC
13 jan 2021
"Bruh, wanna see a picture of me in active addiction?" GE
When you're wrapping Christmas presents and the scissors start to glide
Meth Meth
7 dec 2020
When you're wrapping Christmas presents and the scissors start to glide
When she pulls down my boxers
and sees what I'm packing
Less than half of what l'd hoped for.
Feasty_y Feasty_y
5 feb
When she pulls down my boxers and sees what I'm packing Less than half of what l'd hoped for.
Just a little cutie passing through to cleanse your feed. Carry on - Just a little cutie passing through to cleanse your feed. Carry on
QueenSpook QueenSpook
21 sep 2020
Just a little cutie passing through to cleanse your feed. Carry on - Just a little cutie passing through to cleanse your feed. Carry on
Scientist: Explaining importance of good sleep
Me at 3 am watching him explain:
Quirk Quirk
22 apr
Scientist: Explaining importance of good sleep Me at 3 am watching him explain:
Online classes are great! IDK why people keep complaining, my teacher is great!
earlyUnbreakingiv2 earlyUnbreakingiv2
15 dec 2020
Online classes are great! IDK why people keep complaining, my teacher is great!
@PoisonPillar
Easy. That's fajita
Casey Dri @LeanandCuisine-
Ladies since y'all are so smart, who is this guy?
Show this thread
Death_Row Death_Row
25 sep 2020
@PoisonPillar Easy. That's fajita Casey Dri @LeanandCuisine- Ladies since y'all are so smart, who is this guy? Show this thread
Winner for best Christmas ornament
Re
yelims yelims
28 dec 2020
Winner for best Christmas ornament Re
Friend: "how do you have nice stuff whilst being paid on minimum wage?"
is crime,
Me:
Friend: "how do you have nice stuff whilst being paid on minimum wage?" is crime, Me:
Why is shaved Keanu
Reeves about to take 20 points from Gryffindor
TrenDerX472 TrenDerX472
15 mar
Why is shaved Keanu Reeves about to take 20 points from Gryffindor
Xinity Xinity
22 sep 2020
© Based on: thedreampup
It doesn't matter if you come first or last, the most impawtent thing is trying your best and finishing the race
This my pupper Jelly Bean. She gets nervous around other dogs, so is perfectly happy staying by me at the dog park - This my pupper Jelly Bean. She gets nervous around other dogs, so is perfectly happy staying by me at the dog park
Sharkopath Sharkopath
25 sep 2020
This my pupper Jelly Bean. She gets nervous around other dogs, so is perfectly happy staying by me at the dog park - This my pupper Jelly Bean. She gets nervous around other dogs, so is perfectly happy staying by me at the dog park
This kid looks like he's on his second divorce
JoeyjoejoeShabadooo JoeyjoejoeShabadooo
22 jan 2021
This kid looks like he's on his second divorce
My face when I've had a fulltime job for years and never lost it through Covid plus just got a raise making $30 an hour and now I'm only getting $600 from the government BUT that won't cover the graphics card I want.
Unstopabull Unstopabull
21 dec 2020
My face when I've had a fulltime job for years and never lost it through Covid plus just got a raise making $30 an hour and now I'm only getting $600 from the government BUT that won't cover the graphics card I want.