AMazon ME.
Facehook
Go og
my searoh
histary
Apple
perfect_memes perfect_memes
26 oct 2020
AMazon ME. Facehook Go og my searoh histary Apple
When anyone mentions anything about the Royal Family
give shit
SparklingWiggles SparklingWiggles
10 mar
When anyone mentions anything about the Royal Family give shit
This woman saw a lion in a fucking train station and her first instinct was
to beat the living shit out of it
ItsMichael ItsMichael
3 mar
This woman saw a lion in a fucking train station and her first instinct was to beat the living shit out of it
x93_ x93_
25 sep 2020
My wife was stressing and having a rough day with her work projects
Force Ghost Qui-Gon watches as Anakin claps Padme's cheeks
Force Ghost Qui-Gon watches as Anakin claps Padme's cheeks
Gamers: Omg Cyberpunk 2077 is SO buggy it's so bad
The developpers who worked hard to make it:
NeckbeardTheButtPirate NeckbeardTheButtPirate
16 dec 2020
Gamers: Omg Cyberpunk 2077 is SO buggy it's so bad The developpers who worked hard to make it:
oooh who's an edgy boy? who's an edgy boy?! yes you are! oooh what a hot take! your statements are so controversial! what an edgy boy
oooh who's an edgy boy? who's an edgy boy?! yes you are! oooh what a hot take! your statements are so controversial! what an edgy boy
What's better than your first rip off a new juul pod?
ANSON,
not being addicted to nicotine
WholeFuckingMilk WholeFuckingMilk
25 sep 2020
What's better than your first rip off a new juul pod? ANSON, not being addicted to nicotine
When You Get A Invite From
A Friend Who Is Always
Appearing Offline
Well, well, well, if it ain't the Invisible Cunt
DaJuulBoi DaJuulBoi
13 oct 2020
When You Get A Invite From A Friend Who Is Always Appearing Offline Well, well, well, if it ain't the Invisible Cunt
Linda Hathaway Foster
21 No at
I remember watching a YouTube video about a feral lady who built her own home in nature and lived on her own, using fresh spring for water and cooking on the floor of her house (which looked beautiful), and a guy was interviewing her and went
"Isn't this inconvenient though? To have to light a fire every day, before you can even make tea?" and she shot back "Isn't it inconvenient for you to work 8 hours a day just so you don't have to light a fire?" and I was shook. This lady knew what's up while we were still babies. Legendary savage.
~ balkanradfem
CadetBoneSpurs CadetBoneSpurs
21 dec 2020
Linda Hathaway Foster 21 No at I remember watching a YouTube video about a feral lady who built her own home in nature and lived on her own, using fresh spring for water and cooking on the floor of her house (which looked beautiful), and a guy was interviewing her and went "Isn't this inconvenient though? To have to light a fire every day, before you can even make tea?" and she shot back "Isn't it inconvenient for you to work 8 hours a day just so you don't have to light a fire?" and I was shook. This lady knew what's up while we were still babies. Legendary savage. ~ balkanradfem
PICTURE OF LOST CAT
Iffourel call (919) 557
ItsVector ItsVector
23 sep 2020
PICTURE OF LOST CAT Iffourel call (919) 557
When you're listening to the villain's speech and they're lowkey making a lot of sense
When you're listening to the villain's speech and they're lowkey making a lot of sense
Doctor: You've been diagnosed with an incredibly rare disease.
Me: How rare?
Doctor: What do you want to name it?
White_Rabbit_Reality White_Rabbit_Reality
31 dec 2020
Doctor: You've been diagnosed with an incredibly rare disease. Me: How rare? Doctor: What do you want to name it?
MY BROTHER'S HALLOWEEN COSTUME...
hg le
voyailage eglal a
Aysl Aysl
25 sep 2020
MY BROTHER'S HALLOWEEN COSTUME... hg le voyailage eglal a
When single moms find out your forklift certified:
Mommy is just so sick and tired of wearing panties.
LexisLucci LexisLucci
17 dec 2020
When single moms find out your forklift certified: Mommy is just so sick and tired of wearing panties.
bunjywunjy Follow
anonymous asked: @
Do you have any blessed facts laying around? Today was need a:)
bunjywunjy answered:
unlike rabbits, a baby hare can run, fight, or flee almost immediately after birth.
by faboo978 Follow
Fresh out of the womb, ready to fuck shit up.
OffensiveMemez OffensiveMemez
17 sep 2020
bunjywunjy Follow anonymous asked: @ Do you have any blessed facts laying around? Today was need a:) bunjywunjy answered: unlike rabbits, a baby hare can run, fight, or flee almost immediately after birth. by faboo978 Follow Fresh out of the womb, ready to fuck shit up.
Students For Liberty @sfliberty ih
When someone
Bruuuuh
Ba
Replying to
Owl expert here! (Ornithologist) That owl is in fact orgasming
PM - 24 Oct 2017
Students For Liberty @sfliberty ih When someone Bruuuuh Ba Replying to Owl expert here! (Ornithologist) That owl is in fact orgasming PM - 24 Oct 2017
"2020 has been hard on all of us"
Taylor Swift
zerosober zerosober
14 oct 2020
"2020 has been hard on all of us" Taylor Swift
The Duality of Man.
So you consider yourself an aspiring writer?
Describe this woman in your best prose
I saw her again today. The woman of my dreams. Locks of ebony
hair, dark like a starless night and beautiful as the sun setting over the sea. I yearn to be with her.
Today's the day I will make her mine, whether by words of force or by the ropes in my car. She will be so beautiful on our wedding
KeklingJester
260
"She got Fat Fucking Milkers"
Normal Laps
162 12
dwizzy9904 dwizzy9904
3 feb
The Duality of Man. So you consider yourself an aspiring writer? Describe this woman in your best prose I saw her again today. The woman of my dreams. Locks of ebony hair, dark like a starless night and beautiful as the sun setting over the sea. I yearn to be with her. Today's the day I will make her mine, whether by words of force or by the ropes in my car. She will be so beautiful on our wedding KeklingJester 260 "She got Fat Fucking Milkers" Normal Laps 162 12
When you punch the annoying
Kid at school and the principal gives you a seven day vacation
se ' '
We gotta do this more often.
__Support__ __Support__
16 sep 2020
When you punch the annoying Kid at school and the principal gives you a seven day vacation se ' ' We gotta do this more often.